Låt bloggandet börja igen!!

Nu har det varit ett tag sen jag bloggade men mycket har hänt , som t.ex att jag fick skugga en kirurg och då fick jag kolla på olika operationer vilket var helt fantastiskt. Det var liksom en wake up call för mig. Under den här tiden har jag lagat massor med mat men inte bakat så mycket, tyvärr så tog jag inga kort på det jag gjorde för att så fort maten blev klar så fanns det inget kvar ( måste väll betyda något bra!) så jag kan inte skriva så mkt om det men nu ska jag börja blogga igen och den här gången har jag gjort ett nytt löfte. Det är att hålla mig borta från läsk, godis, choklad, snabbmat och annat onyttigt. Men för att göra det lättare så får jag äta något av det en gång i månaden så det kanske inte blir så mycket bakande framöver :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0