filmer under jullovet.

här är en lista över alla filmer som jag har sett under jullovet ( eller alla som jag kommer ihåg)
life as we know it
breakfast at tiffanys
monte carlo
julie&julia
meet the parents: little fockers
mitt stora feta grekiska bröllop
my life in ruins
sleepless in seattle
elf
surviving christmas
ett päron till farsa firar jul
blades of glory
when in rome
13 going on 30
failure to launch
how to lose a guy in 10 days
grown ups
two weeks notice
the godfather
fred claus
bröllopsfixaren
did you hear about the morgans
the back up plan
enchanted
charlie and the chocolate factory
ramona and beazuz
deck the halls
casablanca
valentines day

nu kommer jag inte på fler...

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: Haha jo så är det ju med alla spel. Just nu är jag såld :)



Kunde inte kommentera inlägget ovanför (?), men det förklädet är jättefint! Har tänkt klicka hem det många gånger, men det har inte blivit av ^^

2012-01-15 @ 12:09:42
URL: http://muzicmecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0