film tips!

det här är första gången jag lägger ut film tips men jag tänkte att jag kanske kan lägga ut två filmer om veckan och då får vi se vad ni tycker. min film smak är romantiska komedier så dom flesta filmerna är väl i den genren   
En Shopaholics bekännelser regisserad av P.J Hogan baserad på boken av Sophie Kinsella.
filmen handlar om rebecca bloomwood (Isla Fisher) som är en journalist. Men rebecca är en shopaholic och hon kan bara inte sluta shoppa. hennes dröm är att jobba på allete magazin men det slutar med att hon får ett jobb på succesful saving. hon blir känd som "the girl in the green scarf" men hon har jätte många skulder att betala och hon blir kär i sin nya chef luke brandon (Hugh Dancy) och hon måste kontollera shoppandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0