dag 3

nu har jag bloggat i tre dagar men igår så skrev jag inget på grund av att jag var tvungen att plugga till mitt engelska prov som jag hade idag. och så var jag tvungen att kolla på nya gossip girl!!! tyckte att det här avsnittet var jätte bra men jag tänker inte spoila något. och så kollade jag på nya glee idag, också ett väldigt bra avsnitt.
och så lite om hur jag klarar mig som vegetarian...
hittils så har jag klarat mig väldigt bra med att vara vegetarian, vilket jag är lite stolt över. nu har jag bara 26 dagar kvar...  får väll hoppas att jag klarar mig :)
                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0