boktips

Mitt perfekta liv- Sarah Dessen  jag ville bara rekommendera den här boken för att den är väldigt gullig att läsa, perfekt att läsa under sommarlovet men passar bra året runt.   Boken handlar om Macy som gör allt för att vara perfekt. hennes pojkvän Jason ska åka bort till hjärnläger och Macy blir ensam hela sommarlovet. men en dag träffar hon på en cateringsfirma, Wish och hon bestämmer sig för att jobba där, hon träffar på nya människor och hon lär även känna Wes, en jätte snygg kille som jobbar där. Då inser Macy att hon kanske borde börja leva livet lite.

Mitt perfekta liv- Sarah Dessen
jag ville bara rekommendera den här boken för att den är väldigt gullig att läsa, perfekt att läsa under sommarlovet men passar bra året runt.
Boken handlar om Macy som gör allt för att vara perfekt. hennes pojkvän Jason ska åka bort till hjärnläger och Macy blir ensam hela sommarlovet. men en dag träffar hon på en cateringsfirma, Wish och hon bestämmer sig för att jobba där, hon träffar på nya människor och hon lär även känna Wes, en jätte snygg kille som jobbar där. Då inser Macy att hon kanske borde börja leva livet lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0